Tuesday, March 2, 2010

::another story::

salam sume...berjumpa lagi kita dalam..ZHAFIZ DIARY ...muahahahah..sengal..adeh..lama kan aku xupdate blog...susah la..dh cuti panjang...tenet xda..nk tenet kn g cc...huhuhuh..kadang2 aku guna nset je online FB.......huhuhuh....ni aku update pon sbb ada org tu suh update...lama msg ngn die...die suh update...aku pon pk2 xda bnda nk wat so update la...tapi xda bnda ni cite

ok la....cite la sket rutin harian aku tym cuti...huhuhuh...kite start dari kul 6.30 a.m...aku bgun solat subuh....mandi2..siap2...kadang2 aku tdo..kadang2 x....trus bgn...then apa aku wat lepas tu...aku men game...hahahah..GHOST RECON 2.....gile game ni aku bli dh lama ..tapi baru dapat nk maen..muahahahahahah...then aku tunggu anak buah aku datang .....its tym be a baby sitter...mana best lagi ek..baby sitter ke nanny...huhuhuh..apa2 la..xkesah janji kerja aku jaga dak tu n mak aku masak n wat bnda len...alaaaa..korang baca jaga budak je msti pk...alaaa...jaga budak je pon..sng....SENANG korg cakap....die pny la aktif....hahahahah....akak2 die dulu xda pon cm ni..muahahaha...ni die plak..adeh....mmg aktif..mainan die plak bukan mainan budak2...die suka men..panjat almari....bukak pntu almari then tutup kuat2....smpi pecah kaca almari....then nk nek moto je keje....perkara wajib harian die..nek moto....kn la bawak die..pastu xnk men dalam umah lak tu...men kat luar umah..halaman dh la besar..then die amik la penyapu la...itu la..ini la..wat men..pastu g kat atas...men kat bawah pokok....mmg best c2 sbb angin kuat...redup je.....abg n ayah aku pon slalu je tdo petang2 kat c2.....lena......hahahahaha....ish..mmg korg kmpem penat la kalau jaga die...cerdik yg amat..hahahahaha.....abis men nk minum..ye la kan..penat...pas minum..MAIN balik..ayakkkkkk....die hamik nye tipon umah....paper abis die sepah2kan..bantal2 abis die sepah2kan..muahahahaha......klu tgk tv xnk plak tgk katun skang...die nk dengar lagu je..bukak la ria ke.. @15 ke kadang2...bukak die muzik video...peminat setia STACY....hahahahahahaha..kuar je lagu stacy...joget2 die...adeh......comel plak tu....tapi klu aku joget...WAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...pandai2 la apa korg nk pk...nyiahahahahaha.....so..jaga la die smpai petang..smpi mak die balik ngajau.....slalunye kul 3 -4 baru balik...mmg penat..tdo dh la sekejap....setangah jam..sejam..adeh....die balik je...dpt la rehat sekejap....ni malam baru aku dapat nk g cc...huhuhuh....itu la rutin aku..opsss..lupa..kul 1 or 12.30 aku g amik anak buah aku lagi dua org balik skolah...huhuhu....lupa nk gtaw nama dak cerdik tu..AHMAD MUAZ......huhuhuhu.....ada rezki korg...berjumpa la ngn die..tu pon kalau die xsegan..kadang2 die xsegan..kadang2 die segan.....huhuhuhu.....

ok la..smpi cni je...haaaaaaaaaa...jgn lupa ahad k guys...A'FAMOSA WATER WORLD....

salam...

0 comments:

Post a Comment

Followers

Traffic Jammed!!!!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Powerade Coupons