Saturday, March 20, 2010

:: hari yang membosankan::

hmmm
salam sume...pertama skali aku nk ucapkan selamat hari jadi...sapa2 la...[aku xtaw pon..hahaha]
aku dh bosan gile ni...even dapat guna brdband smpi satu hari sbb akak aku wat praktikal kat hospital serdang...tetap bosan...dak2 ni lak g tgk wayang..yg len bz study..huhuhuhu..nk final la katakan...dan aku disini..merindui...ehem2...booo sos...lol

apa nk taip...grrr..bosan...bosan..bosan...weii.mana korg....huuuuu.........
nk g tgk hot air balloon...tapi xdpt trun sana..huuuuu..mggu depan baru trun..then bdk2 ni plak ada final...xpa..kamal ada...KAMAL..jom C...hahahahaha[harap2 xda sapa marah]....

dah r..malas merapu...sakit kepala lak..nk g makan anggur..LOL

To All Degree Student Especially My Friend...
GOOD LUCK IN YOUR FINAL EXAM

0 comments:

Post a Comment

Followers

Traffic Jammed!!!!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Powerade Coupons