Thursday, March 11, 2010

::ketika bosan melanda[sila la baca]::

hai sumeeee.....nama saya hafiz...saya lelaki...saya berumur 12 tahun...LOL..nk muda plak....hahaha

ok sume...apo kabo..lamo xdonga crito....amacam..sehat....dak2 ni kompem la dok study tuk final...tapi bagi org cm aku nk..apa plak yg aku wat..internet xda..kn g cc baru dapat...so...nk taw x apa yg aku wat....hahahahaha
BLOG READING!!!!!!!

mmg best aktiviti ni...sume blog2 mmber2 aku ..aku terjah...nasib aku bukan gang terjah kat tv3 tu..klu x...mmg macam2 soklan panas aku tny..hahahahahaha...sume blog aku baca...ada yg taip die hepi,tensen,suka,sedeh dll...

tapi bagi aku...bile aku baca blog dorg....apa je mood dorg postkan tu...mood aku tetap sama....gelak..hahahahahahahahahahahaha....klaka la.....mmg la..klu bnda tu jadi kat aku gak...mmg ada sedeh..tensen..tapi dh kite ni pembaca kan....so..gelak la..hahahahahahaha........xleh lbh2 ..kan ada yg terasa...kn gam den kang..muahahaha...

so bagi aku..sapa2 yg xda kerja tu..sila2 la baca blog kawan2 korg...mmg la klaka....ni ada sorg minah dl die sk blogging...leh kata tiap2 mggu post...update...nama die odette...tapi...hmm..skang die bz kot....aku xleh dh tgk blog die sbb die privatekan.....klu x..msti aku gelak2 tgk post die..klaka kot....masuk air pny pompuan..hahahahahahahah.....

Last but not least....

GOOD LUCK KEPADA SEMUA RAKAN2 AKU YG AKAN MENGAMBIL PEPERIKSAAN 22hb NI...DO UR BEST GUYS...
VIEL GLUCK
p/s: agak2 korg nk g jalan2 nnt roger2 la aku...plss..bosan kat umah ni....T__T.....
ok...salam..daaaa
tschuss

0 comments:

Post a Comment

Followers

Traffic Jammed!!!!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Powerade Coupons