Wednesday, March 17, 2010

::Mimpi::

Assalamualaikum semua...bertemu lagi kita...amacam..sehat??stress??geram??monyok??huhuhuhuhuh....elek la korg....kita xselalu berada di atas...huhuhuh......papepon kan..kite kene bnyk berdoa tuk yg terbaik..jgn wktu susah je kite doa...wktu senang....lupa....[dh mula ceramah..mmg xda sapa la nk baca..hahah]

ok...tgk tajuk post aku tu...mimpi....ni bukan mimpi basah yeeeeeeeee..hahahahahahahahahah......aku nk tny korg...pernah x korg rasa bile korg mimpi..bnda tu korg dapat rasa n bile korg dh bgn pon..still dpt rasa....macam bnda tu btul2 jadi....sama la bile bnda ni jadi kat aku......bgn2 tdo je aku tersenyum sbb aku dpt rasa mmp yg aku alami tu cam btul2 jadi....apa ek mmp tu...msti korg tertanya2....huhuhu

aku mimpi..........aku nikah...kawin...n berada dalam satu keramaian...perghhhhhhhhhhhhhhhh...kalut beb.........tym akad nikah...gile ko berdebar gile...tapi skali je la lafaz...hahahahahah..well....then...aku sarungkan cincin kat gadis yg baru sahaja bergelar isteri kepada aku...then aku kucup dahi die....jgn la lepaskan peluang sekali dalam hidup ni.......aku mmg sayang gile la gadis tu...n first tym dalam mimpi aku....wajah gadis tu mmg jelas...ayu...putih..senyum die jgn ckp la...sweet gileeeeeeeeeeeeeeeeee.....huhuhuhu.....kulit die lembut...adussssssss...nk lagi mmp cmtu..huhuhuh......tapi....ada satu je yg wat ati aku gelisah..mmg aku dpt rasa gelisah tu....mak isteri aku a.k.a mak mentua aku macam xberapa suka aku....senyum sinis...jeling...ntah la...mmg cam die xsuka...aku pon rasa ralat la...aku patut wat mak die suka kat menantu die ni.....ayah die xda lak dalam mmp aku..huhuhuhuhu.....then tibela waktu keramaian...perghh..cam org dolu2 plak..hahahaha...keramaian mksud aku kenduri la.....tapi dalam skala besar...koz mmg ramai org...klu diikutkan kedaan malam tu..klu xsilap aku tu malam berinai...huhuhuhu.....wat kat umah belah perempuan.....ekeke..then smpi satu slot...xtaw la..xpenah2 ada slot ni....sesi berucap...mayb sbb kami dh nikah dl kot...sanding lambat....jgn bunting pelamin sudahhhhhhhhhh..HAHAHAHAHAH.........isteri aku berucap dulu....b4 die berucap..die pandang aku n senyum..ya Allah..bagai nk gugur jantung..mmg manis la die senyum.penuh ngn keikhlasan...kejujuran....kasih sayang...then die berucap la..ada part die kata die bersyukur sngt dpt suami cm aku n die syg sangat2 aku...then tym die ucap yg tu...due senyum kat aku....aku senyum kat die n wat isyarat bibir..mean gerakkan bibir je..kata I.L.U....huhuhuhu.......then die pon abis berucap...turn aku plak...tym turn aku ni yg best...koz aku still terngiang2 ucapan aku tu....b4 ucapan aku pandang mentua aku....aku mulakan ucapan ngn bismillah n sket2 ayat bacaan...aku ucap...aku bersyukur kerana tuhan temukan dan jodohkan aku dengan isteri aku.....aku ckp sal isteri aku sket je...yg panjang berjela...aku ckp sal mentua aku...smpi aku mengalir air mata nk taw ...nape mentua cm xsuka kat aku...apa salah aku.....aku pandang muka die smpi die pon nk mengalir air mata......then aku rasa..dengan ucapan aku tu..aku dpat perbaiki hubungan aku dengan mentua aku...isteri aku pon sokong.....then tibe2 aku dengar bunyi siren darurat.....pastu terus la terjaga koz tu alarm nset aku..kejut bangun subuh..hahahahahhaahahahah....bangun2 slalu aku mamai sket..ngntuk2..ni bangun dengan wajah ceria...senyum manjang....hahaha.....abis subuh koz aku penat sket..aku nk smbung tdo....doa la sket supaya disambungkan mimpi tu..tapi xdapat..hahahahahahahah.....

so...itulah mimpi aku...tapi ingat keindahan dalam mimpi tu xmustahil kita leh kecapi klu kita berusaha....apa sahaja mimpi...kerana mimpi datang selepas impian....mungkin mimpi kita tu petunjuk...mungkin juga mimpi kita itu satu petanda....tapi yang peling penting sekali adalah....segala apa yang kita mimpi itu...semuanya adalah mainan tidur yang indah ciptaan dari ALLAH s.w.t ....

p/s : itu mimpi je woi..bukan btul2..aku bukan la kemaruk nk kawin sangat..aku just nk share mimpi je...n nk tny...penah x korg rasa mimpi tu cm btul2 berlaku..huhuhuhuhuh......aku still ok yeeeee....bnyk lagi aku nk wat......belajar 4 taun..kerja dalam 2-5 tahun target dh ada kete n umah..bukan umah sewa..umah beli...sndiri...kawin..tggu2 la.....agak2 umur aku 27-28 tu....pandai2 la aku cari....huhuhu.......ada jodoh..ada la..tuhan yg menentukan..kita merancang...wallahualam...

yang baik datang dari Allah..yg buruk dari saya...
Assalamualaikum w.b.t

SWEET DREAM

0 comments:

Post a Comment

Followers

Traffic Jammed!!!!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Powerade Coupons